Muara Hati

Thursday, 8 January 2009

Sakit



anda rase ini comel?


bagaimane pule kalo ini



tercucuk di sini


masih comel?

huhu...itulah yg t'jd padeku 3 mlm yg lepas...tah nape cik jihani nye subang boley tecongok di atas lantai di dpn pintu bilik...disaat sume dh tido & lampu dh ditutup, aku kua gi toilet...time msk bilik blk, aku ngan yakinnye melangkah dlm gelap n tetibe kakiku sakit yg amat sgt...tgk2 subang tu dh beralih tempat di tapak kakiku...sakit!! seb baik la cik jihani dh tido mase tu...kalo x benanah aa telinge die denga sumpah seranah aku

esoknye gi klas, jln cam hape je (tp still pkai wedges ok)...muahaha...blk ptg tu, aku pn cite la kt mak ayah...due2 tanye soklan same - "subang besi ke? x b'karat ke?"...err...aku b'doa subang tu x b'karat....kang x psl2 kene kancing gigi plak...haihs...~

ptg tu jugak, aku bace paper...paper ape, x ingat...tp dpn die ade gamba kanak2 kt Palestin...ade yg dh meninggal, ade yg cedera parah...bdn penuh ngan darah....aku tros terpk...aku br je sakit sket tercucuk subang, dh x leh tahan....cemane la dorang yg tiap ari kene bom =(

dlm paper tu jugak, ade sorang ustaz tu ckp jihad plg kecik kite leh wat, adelah dgn membenci & mengutuk perbuatan rejim zionis tu...care lain yg kite boley wat, boikot produk2 israel (yg ni bkn ustaz tu ckp)...sbb duit yg kite belanjekn utk produk tu, akan digunekn utk menyerang Palestin....website ni - BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN ade senarai produk2 israel...tp, mampu ke kite boikot SEMUA produk2 tu? kite cube la sedaye yg mampu

5 comments:

kem said...

iskk..sakit nye.. :(
tp vogue kene maintain beb..harus la pakai wedges kannn~ hehe

yeah. fark israel. xde hati.
bodoh piang nk mampos.

haihh..

Jihani Azhar said...

1. WAAAAAAAAARRRRRRGGGHHH KAHHKAHHHKAHHHKAHKAHHHHH!!!!!!!

2. boikot!!!!!!!!

hUmmY said...

HAHAHAHAHAA!

ko tarok gambo tapak kaki tu..

otometik tingat baju batch!

=))

ksimpulannye..

FADAN!

:))

palestine mmg keji!

moh boikot!

bdk beSh said...

kem - hehe...haruuuusss...~

jihan cacat - cess

hami - woi hami! palestin keji?? ko belah israel ke??
*tepuk dahi ko lelaju*

iwan said...

baik ko g klinik doh kang kene anjing giler kang....wakakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...